"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

уторак, 17. април 2012.

"Neverne bebe"







Dok citam prelepu knjigu slusam novi album Nevernih beba i sve vise se odusevljavam!
Po meni je ovo najbolji bend svih vremena,ova energija,ljubav prema muzici koju stvaraju se oseti sa svakim taktom i sa svakim slovom u tekstu. Prvu i drugu postavu Nevernih beba nisam slusala jer sam bila jako mala. Grupa neverne bebe je formirana 1993 godine. Prvu postavu benda cinili su Vladan Djurdjevic,Bili King,Ceda Macura i Bane jelic i  u bend uskoro dolazi Sasa Randjelovic Randja. Mogu reci da ih kao mala nisam slusala i da sam pocela da ih slusam tek sa albumom "Neverne bebe IV- Best of- Dvoje" kada su se na albumu pojavile Jelena i Jana, koje je Milan prepoznao u emisliji 3K dur. 2006 godine gostovali su na koncertu grupe "Toto",2008 su bili predgrupa Lenny Kravitz-u u Beogratckoj areni. Svaki album im je bolji od predhodnog,svaka pesma lepsa od druge. 2007 se pojavio album "Iza oblaka" koji je po meni najbolji album. Mada to kazem za svaki njihov album. Bila sam na samo 5 njigovih koncerta i uvek sam se divno provela. Imaju divan odnos sa publikom i imaju jako puno fanova i zasluzuju ih jos mnogo vise! Do sada u uradili preko 1900 koncerata po cemu su najpoznatiji. Spotovi koje rade su predivni. Za sada mi je najlepsi "Boje duge". Ali mi se svidja i spot za pesmu "Uzmi boje", i sada  "Kuca za spas". Jana je skoro otisla iz benda,bas mi je zao.Stipendista je na Berkliu za vokal,Nastavila je svoje skolovanje. Napravili su joj oprostajni koncert. To samo govori o tome kako su oni jedna velika porodica! Milan je pronasao novi vokal koji me je zasenio. Tijana Sretkovic je 1986 godine rodjena u kraljevu. Zavrsila je osnovnu i nizu muzicku skolu ,odsek violoncelo. Ima predivan glas i zelim joj puno uspeha sa Nevernim bebama. Po meni je Jelena Pudar ne zamenljiva,obozavam je! Ona je vec osam godina u bendu ako se ne varam. 1984 godiste je,zavrsila je nizu i osnovnu muzicku skolu odsek klavir. Nov album je prelep. Izasao je pre nekoliko dana. Sve mi se pesme svidjaju. Za sada ih slusam na Youtube-u  ali jedva cekam da pronadjem album i da ga kupim. Takodje jedva cekam njihov koncert i nadam se da ce uskoro doci u zrenjanin. Joj OBOZAVAM IH!!!!!!


















Нема коментара:

Постави коментар