"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

петак, 29. јул 2011.

Najlepsi grad na svetu!!!



Kako dodje leto tako počnem da razmišljam o mom najlepsem gradu. Vlasotince! To je rodni grad moje majke. Nalazi se u Središnjoj Srbiji i pripada Jablaničkom okrugu. To je divan grad sa oko 20000 stanovnika. Kroz Vlasotince teče reka Vlasina. Leti je tamo divno...Plaza,igralište za decu, bar pored reke... Mene mama oduševljava, jer bez obzira što ovde živi vec 26godina, potreban joj je sekund da se prebaci na njihov jezik.Bukvalno! Kada krenemo uvek spava do Niša a čim se probudi oplete po vlasotinački...
Rečnik:

- Arno- Lepo,fino

- Ako- Neka
- Aman – Smiri se,Dosta
- Astal – Sto
- Alal – Svaka cast
- Alamunja – Svadjalica

- Bostan-Lubenica
- Begaj- Beži
- Brbonjak- Mrav
- Vrtipop- Bela rada
- Gra- Pasulj
- Golemo- Veliko
- Iskrši- Polomi
- Icepi- Iscepaj
- Kude- Gde
- Kav- Kakav,koji
- Kve- Koje,kakve
- Kam- Daj da vidim,gde je
- Nadzrće- Pogleda po neki put
- Puno Ččko- Puno do vrha
- Rabota- Rad
- Ripanje- Skakanje
- Sluba- Merdevine
- Spijenje- Spavanje
- Skube- Čupa
- Tropa- Lupa
- Tuj- tu
- Uape- Ugrize
- Ukači se- Popni se
- Čukaš- Lupaš
 Joj mislim da sam i preterala ali mi je jako zanimljiv jezik. Imaju neko posebno izgovaranje slova "Č",kako je to meni slatko.
Imaju odličan noćni život. Svi kafići prepuni. Postoje tri diskoteke,od kojih je jedna na otvorenom. Imaju puno poslastičara skoro pa jednu do druge(pričam o samom centru),mnooooogoooo kafica od kojih je meni omiljen "Ragina glava",skoro je otvoren,divna muzika,fantastična usluga. 10og avgusta slavi drugi rodjendan,tada je najbolja žurka na svetu.Od pića postoji sve. Gazda je odličan,kao i gazdarica. Nije postojao dan ,ni veče koje nisam provela tamo prošlo leto. Vlasina nije toliko hladna,plaže su leti pune. Voda je divna. Postoji teren za odboju na pesku. Ponekad leti ima pedolina. Svake godine se odigravaju igre na vodi. Poznati su po "Vinskom balu" gde svake godine gostuje neko od poznatih pevaca...
Ljudi su divni i mnogo mi nedostaju tako da sam morala da napišem nešto o ovom divnom gradu. Joj ne znam sta bi više pisala ...evo malo sličica od prošle godine.
 Divan grad zar ne?
 Za rodjendan Ragine glave prosle godine
 Jedna od mnogih pijanki  pored jezera

 Brana iza koje se nalazi jezero u kojem se kupamo




 gazdarica :)
 Majce koje su delili najbližima kao pozivnice za sledecu godinu

Moja najbolja drugarica takodje i gazdina devojka ...
Užasno mi nedostaju!!!!!!!!!!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар