"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 13. децембар 2012.

Novogodisnja euforija...

Kao i sve i mene je uhvatila novogodisnja euforija. Ovaj period zime volim. Pocetak decembra i sve do polovine februara i to samo ako ima snega i naravno zbog praznika. I sve mi mirise na kuvano vino.... i cimet...mmm....Ove godine verovatno necu ukrasavati jelku jer treba da se selim iz stana do kraja meseca. Srecom nasli smo drugi ali nekako ce mi biti kasno za ukrasavanje. Zato mastam i tacno znam kako bi ukrasila svoju buducu kucu (nadam se vec sledece godine) a do tada stavicu par slicica koje su meni prelepe...Nadam se da ce vam se svideti :)



        sam ulaz kuci bi izgledao bas ovako... jako mi se svidelo mada naravno ima jos punooo...uf!

                               obozavam ljubicastu i mislim da bi me muz ubio ali kada bi nasla ovaku sto posto bi bila u mojoj kuci...makar u sobi za citanje :)

                                                 i ova je divna...elegantna,svecana,bas kakva i treba da bude



                                    o ovome vam pricam :)...

                              naucicu da ih pravim do sledecce godine...obecavam...


I za kraj dedaa Mraz koji ce nam ispuniti zelje ako smo bili dobri predhodne godine...Ja znam sta zelim...Vi?

3 коментара: