"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

недеља, 6. мај 2012.

Devojacko vece- Pidzama parti :)


                 Devojke,price,pivce,vino,viski,adrenalin,pingvin ples... Sestra je resila da mi napravi devojacko vece-pidzama parti. Obavestila je sve drugarice o tome sta i gde a ja sam naravno poslednja saznala. Posto sam osoba koja voli da izlazi mislila sam da je mozda bolje tako ali nisam se bunila. Ispalo je bolje nego sto sam se nadala! Obukla sam se u belo,mama mi vezala neku belu masnicu sa tilom,napravile smo picu i cekale. Kada su devojke dosle donele su osim dobrog raspolozenja i divan veo koja je jedna od njih,Vera Wang ;) napravila samo za ovu priliku! Odmah su mi ga stavile! Veo je prelep! Svaka cast Vera Wang- nadmasila si sebe ! Tada je sve pocelo. Vecerale smo,preobukle se(one ja sam vec bila spremna) i zurka je mogla da pocne. Poceli smo sa "adrenalinom" koji nam je bukvalno povecao adrenalin. Bilo je tu mnogo bisera-uglavnom mojih )! Kada smo vec bile umorne od smeha i zedne od price pocele smo sa partijem. Djuska uz narodnjake,kola i neizbezni pingvin ples! Moram nauciti mladozenju da ga igra! Nedostajale su mi mnogo moje kume koje na zalost nisu bile u mogucnosti da dodju! J&J Volim vas puno!  Mislim da ovo vece nikad necu zaboraviti! Hvala vam devojke!!! Evo malo slicica sa najboljeg devojackog ikad!!!


     Vera Wang i mladaaa :)


    mlada se ne odvaja od jelena :)


                                                             

   "Onaj jako lep auto u koji ja ne smem da se vozim zbog facijalisa" - Promaja :D


     Ju,ju,ju.... :)


   judina zena napada!


   Da  vidimo koja je sledeca!


    Teska odluka!


    Sta da izaberem?


    Mislim da znam


    Mnogo bolje :)


   Pingvin ples!!!


           Kreacija Vere Wang ;)... Najbolji veo ikad! :*

Nadam se da sam uspela malo atmosfere da prenesem! Bilo je ludo i ne zaboravno? Kako ste vi svoje devojacko vece provele? Kumino? Drugaricino? Pisite!

Najjaci ples ikada!!!! :)))) Pratite ciku u kosulji i sivim pantalonama! hahahaha

Нема коментара:

Постави коментар