"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 13. фебруар 2014.

"Sestre"

Znam da dugo nisam pisala. Nekako su mi dani posle nove godine brzo prolazili. I dalje lete,koliko je to neverovatno. Pošto sam dosta čitala ali malo pisala evo knjiga koje vam nisam predstavila. Knjiga "Sestre" od Danijele stil me je ODUŠEVILA! Sad mogu sa sigurnošću da kažem da mi se njen stil pisanja jako svidja. Procitala sam je za nedelju dana. Knjiga drzi paznju. Nosi puno emocija ai kao i uvek sa njenim knjigama, sa srećnim je krajem. Radi se o četiri sestre apsolutno različitih karaktera kojima su praznici sa porodicom nešto što ni za šta na svetu nebi propustile. Sve četiri sestre imaju neverovatne karijere,pretalentovane su, vredne, i nema onog što jedna za drugu ne bi uradile. Kendi ,najmladja ,je najpoželjniji svetski supermodel koja je jako mlada krčila put po Parizu, Njujorku i Tokiju. Tami, druga po rodjenju je producent najuspešnije tv serije u LA-u. Sabrina ,najstarija je ambiciozni mladi advokat u NY-u specijalizovana za brakorazvodne parnice. A Eni je predposlednja cerka,umetnička duša, talentovana slikarka koja je otišla u Firencu gde se zaljubila u Italijansku kulturu i živela za svoje umetničko stvaranje. Kada su ,za Četvrti juli, došle kuci njihovih roditelja dok su pravile pripreme za tradicionalnu proslavu desila se tragedija koja će zauvek iz korena promeniti njihov život. Došlo je do saobraćajne nesreće u kojoj je njihova majka poginula a Eni ostala bez vida. Kako će sestre ponovo sastaviti delove svog razrusenog sveta ostaje na vama da saznate. Necu vam prepričati jer te emocije i ta snaga reči ne može da se prenese. verujte mi još sam pod utiskom ove knjige. I verujem da ću je opet pročitati. Ljubav sestara je najsnažnija sila na svetu. 

Нема коментара:

Постави коментар