"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

среда, 7. март 2012.

Tazbina u glavi muskarca

Sta raditi kada se verenik i dalje preznojava pri ulasku u tvoju kucu? Kada pocne da smislja izgovore tipa "Trebala si me ranije zvati na kafu da se pripremim","Ne mogu tako na prepad","Nisam se obrijao","Da li dolazi i Nikola(sestrin decko)","Pa ne razumem zasto da idem nije neka slava ili rodjendan"...Zato ga i ne zovem stalno jer uvek postoji neki bezvezan izgovor. Sta se desava u glavi muskarca kada ga pozoves na kafu,veceru,slavlje povodom kupovine stana? Mislim da nikada necu shvatiti. I meni je bila frka samo pri upoznavanju sa njegovim roditeljima ali vise nije. Mi zene smo drugacije po tom pitanju,lakse nam je da nadjemo zajednicki jezik sa svekrvom i svekrom. A i odlazimo kod njih svaki dan,bilo bi cudno da nije tako. Svaki put kada ga pitam cemu izgovori dobijem neki bezvredan odgovor.
Pomislila sam par puta da ih se plasi,da ce steci utisak da sam pogresno izabrala,da ce poceti da brane. Pretrazila sam cak i google i nisam mogla da nadjem nista o toj temi. Ali sam shvatila. Devojke,trudite se da vam cesce dodje u kucu,da bolje upozna vase rodjitelje i da oni upoznaju njega. Samo tako ih se nece "plasiti" i imati taj neugodan osecaj kada treba da dodje kod vas. Ucinite mu taj boravak sto prijatnijim i cescim. Stalno mu delite komplimente,govorite mu kako su ga vasi prihvatili i kako bi volele da i on prihvati njih kao sto ste vi prihvatile njegove. Ja znam da cu se baciti na popravku tog odnosa. Bitno mi je da i oni njega upoznaju sto bolje i da vide ono u njemu u sta sam se ja zaljubila.Ja znam da mu nece odoleti samo da se on opusti! I znam da posto ga volim ja da ce ga i oni zavoleti.


Pa on nije upoznao ni deo moje familije,ima srece sto nisu svi blizu a sta ce biti kada ih sve upozna...Videcemo ....

Нема коментара:

Постави коментар