"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 3. мај 2012.

Frustrirana mlada!- bolji naslov ne bi mogao da bude





               Napomenula sam mozda da se udajem 12og maja,tj sledece nedelje(ako nisam evo trenutka) koji se neverovatnom brzinom priblizava! Samo da me ne pregazi kao brzi voz i od mene ostanu samo baletankice. Ako vam nisam pricala o pripremama evo sad cu jer me toliko sve nervira da cu poludeti ako nastavim da se nerviram sama. Mog verenika to dotakne pa se iznervira na mili sekundu a nakon toga kao da se nista nije desilo. Kod mene to traje danima! Vec vidim da ce se on namuciti samnom! Jadnicko moj! 
Elem,sa pripremama smo poceli na vreme- sta god to znacilo jer nikad dovoljno vremena nemas- pre sest meseci. Tada smo nasli restoran kod nas u selu,bili zadovoljni pricom gazde (mada sam u sebi znala da u vecini slucajeva prodaje maglu i da mu ne treba verovati- note your self veruj svom sestom culu-) i odlucili da ga iznajmimo. Da to je bilo pre sest meseci! KAkao brzo vreme prolazi. Preporucio nam je neku dekoraterku i rekao da nema dil sa njom i da slobodno nadjemo jeftiniju i koja nam odgovara. Posto smo za to imali vremena nismo zurili. Nasli smo fotografa,fenomenalnog,i sve dogovorili sa njim. Pronasli muziku koju cu reklamirati tek posle svadbe kada se dokazu,mada ih svi hvale tako da verujem da su jako dobri. Nasla sam i vencanicu,ekspresno (samo sam u jednu radnju usla) Prelepa,na jedno rame je,ima divnu cipku,od struka pocinje da se siri i do zemlje je. Izgledam kao princeza u njoj! Bas sam skromna :)
 Pre dva meseca dosla na red dekoraterka,i nasli smo jednu,pristupacnu i jako dobru-postoji godinama,ikod nje smo narucili cvetice,odmah smo hteli da se dogovorimo i za dekoracije ali kada smo rekli gde pravimo veselje ona je rekla da gazda ne dozvoljava. Meni odmah mrak na oci,a moj verenik ne veruje. Posaljem ga da pita i gazda napravi skandal. Ne zelim iznositi sta je sve rekao da ne budem prosta! Mislim da mi je tog trenutka preselo sve! Posto je bilo kasno da ovom i...... otkazemo prihvatili smo njegove uslove i otisli kod ove njegove! Zena PLJACKA!!! Ne mozete da verujete! Sad bi mi neko rekao pa onda bolje da ne ukrasavate ali kako da ostavim salu ne ukrasenu?! Da li bi vi to uradili? Ne verujem! Zena stvarno lepo ukrasava ali ja ne vidim razliku kod ove druge i nje. Pa za nju nisam ni cula!!!
Ali sta je tu je! Bicemo siromasni. Life goes on!  Posle toga smo nasli divne pozivnice na netu i porucili ih. Poslali smo ih sve pre mesec dana i sad treba da zovemo goste da nam potvrde dolazak. I tu ce biti svasta ali bolje da se ne nerviram pre vremena! Narucili smo tortu koja je prelepa,svetlo ljubicasta i bela. Figurica mlade i mladozenje je divna. Bidermajer je narucen,roze aqua ruze sa krem ruzama,necim zelenim i belim :)... Ne razumem se u cvece ali je predivno.
Bili smo kod dekoraterke juce i pokazala nam je sta je napravila,divno je stvarno ali  znate vec! Pomenuli smo joj da mladenacki sto mora biti za dvanaest osoba (sta da radimo kad ja hocu dve kume a verenik nema ne ozenjenog brata). Zena samo sto se nije zagrcnula,i rekla je hitno da kazemo gazdi jer on mora da dodaje stolove i da ce naravno to biiti skuplje. Cim je to rekla odmah sam pomislila kako nas je gazda restorana prosli put zavrnuo i sta li ce sad biti. Joj nikome nebi zelela da mi je u kozi! Sad samo cekam sta ce sledece da iskrsne. Kladim se da cu gazdi siju zavrnuti ako opet bude isto! MA zapalicu ga!
Nikad vise se necu udavati!!! Ne pada mi na pamet da opet isto prozivljavam. Bolje da sam platila organizatoru vencanja da sve sredi a ja da pobegnem negde da me nema do svadbe! Kako bi to bilo divno! Ili jos biolje da nismo ni pravili svadbu nego zurku! Sad je kasno za odustajanje! Samo da sve bude dobro,ma samo da prodje taj dan!
Devojke ne pravite svadbu,to vam iskreno savetujem ,bar ne kod mene u selu!
                                                                     bas bas besna mlada!


Нема коментара:

Постави коментар