"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 31. мај 2012.

"Njemu jednostavno nije dovoljno stalo"

Jeeee,procitala sam nesto! Oko svadbe sam bila mnogo zauzeta a sad kada sam kod svekrve u gostima uspela sam da procitam ovu ludu knjigu! Pisali su je Greg Berent,komicar i  konsultant serije "Sex & City" i Liz Tucilo,izvrsni urednik iste serije. Ovo dvoje su resili da napisu knjigu da pomognu zenama sirom sveta koje su u kaovezi da shvate da zasluzuju nesto mnogo bolje. Zene traze izgovore na mnoge muske zavrzlame,a muskarci lako pronalaze izlaz iz komplikovanih situacija. Naravno nisu sve zene iste,niti su svi muskarci isti ali vreme je da zene bolje upoznaju mozak muskaraca. Nisu oni toliko komplikovani koliko ih mi pravimo komplikovanima. Zene se lako zaljubljuju i daju sve muskarcu u kojeg su zaljubljene i ne citaju izmedju redova. Na sva pitanja zena Greg odgovara vrlo drcno i strogo. Ne pokusava da ih uvredi nego da im pokaze pravu istinu. Knjiga sadrzi puno izgovora koje su same zene smislile za svoje muskarce. A Greg im daje do znanja da su to samo puki izgovori i da tim muskarcima nije dovoljno stalo. I to na jako strog nacin! Liz pokusava da daje zakljucke iz svog ugla i pokusava da protivreci Gregu ali uvek shvati da je on upravu. Knjiga govori o tome  kako su sve zene posebne i zasluzuju da nadju osobu koja ce se prema njima tako i ponasati. Prava osoba nikad nece nestati i vise se nikad ne javiti( makar to bilo tri dana),nece naci izgovore tipa "Mama mi je bolesna", "Sestra mi je u bolnici"," "Izgubio sam tvoj broj", "Zena mi je kucka","Ne mogu da je ostavim zbog dece", "Prevario sam te jer si se ugojila"," Jer si se promenila"," Jer mi ne pruzas dovoljno zadovoljstva"... I verovali ili ne zene veruju tim lazima i oprastaju ili trpe takvo ponasanje. I stvaraju od sebe zrtvu. Kada zene shvate da su mnogo vrednije od toh izgovora tek tad ce naci vezu koju zasluzuju! Odlicna knjiga! Mislim da svaka zena treba da je procita! Svaka cast Greg i Liz!

Нема коментара:

Постави коментар