"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 24. мај 2012.

Nas mali kavez- ljubavno gnezdo




U ponedeljak smo se iselili iz svekrvine kuce i presli u nas mali,kako ga muz naziva ,kavez! On govori da je 28 kvadrata malo ali ja mislim da je taman. Imamo sve sto nam je potrebno,imamo jedno drugog :). Samo problem je sto ja do 15h ne znam sta da radim,dok on radi... Provalila sam nov kanal na sbb kablovskoj i zove se verovali ili ne 24h kitchen. Mislim da mi ni rodjena majka ne bi poverovala da to gledam skoro po ceo dan. U utorak sam skuvala prvi rucak muzu i bio je odusevljen. Mozda i nije smeo nisto drugo da kaze :). Juce smo jeli gotovo jelo a danas pekarski krompir,moj specijalitet :)- to jedino ,sem makarona sa sirom, sto umem da kuvam. Divno je kada zivis sam sa svojim muzem. Cak i opere sudove uvece posle vecere. Jedino sto i nije tako divno je kada se bojis grmljavine a zivis na 12om spratu. Mislila sam da cu da umrem kada se zahuhtavalo ali proslo je. Sutra opet najavljuju grmljavinu. Samo da to prezivim. 
Sve u svemu htela sam da se pozalim kako vec dugo nista nisam procitala i to mi po malo nedostaje. Ali sada mi pare trebaju za nesto drugo. Sve nade polazem u seku da ce mi ona kupiti nesto za procitati i odmah cu vam napisati kako mi se svidja. Joooj hocu da citam! Zanimljivo je biti domacica(zanimljivo mi je da kuvam za sada) ,ali vise volim da citam. Recepte vam sigurno necu pisati. O receptima i mnogim drugim stvarima vec psotoji  neverovatan blog kojeg mozete naci ovde . Svaki post pomno pratim! Zena divno pise! Sad sam tek skontala da moj post sada lici na njen i to samo zbog jakog utiska koji ostavlja na mene!  Zato cu da zurim da nadjem neku dobru knjigu o kojoj cu da pisem .

Нема коментара:

Постави коментар