"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

недеља, 26. фебруар 2012.

Wedding dress



            Nisam od onih devojaka koje su jos kao male mastale o savrsenoj vencanici, savrsenom vencanju. Nije da se nisam nadala da cu se udati ali to mi je bilo toliko daleko. Sad ,kada sam pred sam cin,,treba da nadjem onu koja mi se svidja opet sam odlagala. Gledala sam po sajtovima,ni jedna mi se nije dopala Ni jedna nije JA Sve su prekicene,i previse kicaste Mislila sam da nikada necu naci onu pravu. Medjutim,kao sve bajke i moja ima srecan kraj... ili pocetak. Nasla sam najdivniji model i zelela sam samo takvu , ni jednu drugu. Otisla sam sa mamom i sestrom u salon vencanica "Tina" ,pogledala izbor ,koji po meni nije bio nikakav, i razocarala se. Od kako sam usla u salon imala sam nenormalno lupanje srca,neverovatnu tremu Mislila sam da cu biti kao Keri iz "Sex and City" kada je probala vencanicu po prvi put. Da cu dobiti napad panike. Pokazala sam fotografiju haljine kakvu zelim i prodavacica me je obradovala time da imaju bas takav model u drugoj radnji. Kada su je doneli,kada sam je probala vec sam se osetila kao princeza. Nisam mogla da skinem pogled sa ogledala.Napravila sam male izmene,tako da ce mi siti novu.  Pripreme za vencanje su u toku. Sve bitne stvari su odredjene,datum,vreme,crkva,mesto,muzika,kumovi. I dalje nismo svesni koliko brzo vreme prolazi ali se nadam da cemo sve postici i da ce biti bas onako kako mi zamisljamo. Pisemo svoju buducnost koja ce nadam se biti blistava i ispunjena ljubavlju za ceo zivot. 



Нема коментара:

Постави коментар