"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

среда, 29. фебруар 2012.

Preporucujem...



Uglavnom sam pisala o knjigama. Obozavam da citam,za mene je to beg od realnosti i najbrzi put iz sadasnjosti. Nije da imam razlog da pobegnem ili nesto slicno,ali osecaj je prokleto dobar kada saznas nesto novo o zivotu ljudi,o drugim kulturama,nacijama. Kad putujes na mesta na koja nikad nisi bila,i na koja najverovatnije ,nikad neces stici.  Kada saznas kako se nekad volelo,i kako se voli u sadasnje doba. Naucila sam mnogo toga,to vam garantujem.
Sad,posto imam puno slobodnog vremena resila sam da promenim svoju rutinu i da pogledam neki film. Pre neki dan sam gledala snimak dodele oskara i jako me zainteresovao film "The Help". Radi se o odnosima belih porodica u Misisipiju i crnih zena koje su u sezdesetom veku radile za njih. Mlada bogata gospodjica Skiter zeli da postane pisac,i posto je sama imala kucepaziteljku koja ju je odajila zelela je da napise knjigu o toj vrlo delikatnoj temi.
Godinama su radile za razlicite porodice,kao i njihove majke,tako i njihova deca. Imale su tezak zivot. Bile ponizavane. Bez obzira na strah koji su osecale zelele su da se sve to sazna. Film je radjen po istoimenoj knjizi koju nisam procitala,a zelela bih. 
Prica se  da je jedna afroamericka kucepaziteljka tuzila  autorku bescelera da je bez odobrenja jedan lik u romanu zasnovan po njoj. Film je stvarno divan i iskreno ga preporucujem.



Нема коментара:

Постави коментар