"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

среда, 28. септембар 2011.

kafa...



Ja sam Aleksandra i ja sam kafeholičarka. :) Obožavam kafe,ali ona prva jutarnja mi je najlepša  na svetu. Pijem sve kafe,tursku ili domaću kako god je zovete, pijem bez imalo sećera i najlepša mi je kada je ja skuvam. :) Volim i makijato,nes,nes 3u1,espreso... Nisam probala sve vrste kafa ali imam ogromnu želju.
Prvobitno se kafa širila islamskim svetom a vrlo brzo se raširila kroz ceo svet. Ona je bila verni pratilac turskih vojnika. Turci su u 17om veku pokušali da osvoje Beč ali bez uspeha. Žurno se povlačeći zaboravili su mnoštvo vreća neobičnih zrna ... i tako je kafa stigla u evropu. Kafa nema stetan uticaj na organizam,pospešuje metabolizam,troši kalorije,razgradjuje masti. Jedna šoljica čiste espreso kafe ima 2 kalorije. :) Tu imam srece jer kafu pijem na litre :). Osecaj kada pomirišem novootvorenu kesicu kafe ne umem da objasnim,to mi je najlepši miris na svetu. Pre sto godina sam pila kafu zbog gledanja u šolju a sada sam se toliko navukla na nju da ne mogu da zamislim dan bez bar 3 šoljice crne kafe. Sad mi se pije kafa,odo da je skuvamm. Hoćete i vi? :)
  

Нема коментара:

Постави коментар