"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 1. септембар 2011.

"Hvala za uspomene"



Znam da me dugo nije bilo, mada mozda i nikome nisam nedostajala. Ali zelim da podelim jos nekoliko stvari sa vama. Pročitala sam još nekoliko knjiga . "Hvala za uspomene"...Priznajem privukla me je korica. Procitala sam je u jednom dahu.  Doduše čitala sam je na poslu ali ni jedan detalj nisam zaboravila. Divna priča za film.  Džojs je izgubila bebu jer je kao i svi mi išla "brže od života". Da pojasnim zvonio je telefon i ona je trčala da se javi,pala i skotrljala se sa stepenica. Jedva je izvukla živu glavu,a bebu na žalost izgubila.""Nečiji život možda upravo sada zavisi od tebe" je rečenica koja je Džastina Hičkoga naterala da da krv,taj nesebičan čin mu je zauvek promenio život.  Kada se probudila imala je osećaj da ne živi svoj život. Znala je nešto u šta se u životu nije razumela,i poznavala je ljude koje nikada nije znala. Razvela se, promenila frizuru,život... Radila je stvari koje nikada ne bi radila.Džastina je videla kod frizerke gde je naprasno svratila da promeni frizuru. Imala je osećaj da ga poznaje ceo život. Noću je sanjala neku plavu devojčicu ,a danju se sećala nečeg sto nikada nije videla. Mislila je da gubi razum sve dok se kockice nisu spojile. Džastinova krv je data njoj,i taj deo njega joj je podario sve njegove uspomene. Pogodite sta se desilo sledeće?! 


Nadam se da i vi volite da čitate i da vam je moj opis  bio dovoljan da kupite ovu prelepu knjigu... a ssta vi čitate ovih dana? XXXOOO

Нема коментара:

Постави коментар