"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

уторак, 27. септембар 2011.

da se pohvalim...



Zvanicno sam verena!!! Ne mogu vam objasniti taj osecaj... Nešto izmedju ludog straha i zbunjenosti. Zaprosio me je 29og avgusta...Nije bilo filmski romantično,mogu reci da je bilo čak skroz obično. Nisam znala šta me je snašlo,nisam znala ni da li sam sigurna u to što sam odgovorila...sve do pre par dana... Sada sam sigurna da ga volim i da želim da delim život sa njim,ali nisam sigurna kako ce biti kada ne bude sve tako lepo i čarobno...Kako će biti kada dođu neke ozbiljne stvari u prvi plan,neke ozbiljnije svađe koje do sada nismo imali. Volela bi da postoji ona narukvica kao u jednom filmu koji sam gledala...kako se beše zove,na vr mi je jezika... gde kada se pronadju dve srodne duse pišti narukvica...
Ali ne živimo u takvim filmovima tako da cemo smišljati sami naš scenario. Naš život iz bajke. .Samo se nadam da ce uspeti da me istrpi,jako sam teska osoba. Čak mi i u horoskopu to piše.:)
Ne znam da li ste gledali film " Priča o nama"? Par koji ima probleme u braku priča priču od momenta kada su se upoznali pa sve do sada nakon nekoliko godina braka. Ne mogu da vam opišem koliko podsećam na tu ženu iz filma. Volim da kontrolišem,da ide sve onako kako sam isplanirala,nisam oduševljena spontanim stvarima zato što mislim da nikada nisu dovoljno dobre za mene, a on je spontan,odmara kada ne radi <bukvalno odmara>,za sve ima vremena... Joj sada i kada to napišem opet se plašim... Ali poenta je tolerancija i nadam se da cemo je imati sasvim dovoljno za srecan život. Ne znam zasto sam vam sve ovo ispricala ali kako naš Lane Gutović kaže- NE MOŽE DA ŠKODI!
           Divan je zar ne? :)

Нема коментара:

Постави коментар