"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 22. септембар 2011.

Aqapolis u Segedinu



Bila sam u nedelju u akvaparku u Segedinu. Divno sam se provela. Prepuno je tobogana svih velicina  i bazencica sa razlicitom vodom. Postoji i tihi velnes koji ja licno nisam koristila ali sam cula da je divan. 4000 ft (15evra) kosta ulaznica koja je u obliku narukvice koja sadrzi magnet i pomocu nje ulazis i izlazis sa bazena.Moze da se unosi svoja hrana i pice,sve je jako cisto i uredno.. Maodusevila sam se!
Kasnije smo prosetali po gradu koji mene nije ostavio bez daha ali zato jeste mog decka koji danima prica o Segedinu. Evo malo i slicica.... 


























Нема коментара:

Постави коментар