"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

уторак, 19. март 2013.

"Zauvek u srcu"

Da to je ta knjiga... Verujem da su je svi pročitali već. Ja znam da zaslužuje da se nadje na ovim stranama. Pročitala sam je dva puta,do sada. Prvi put pre godinu dana i sad opet. Muž je želeo da me iznenadi nekom knjigom,kupio je ovu ne znajući da sam je već pročitala. Bilo mi žao da mu kažem,bio je baš srećan što mi ju je kupio. Sakrio ju je ispod jorgana,na jastuk da bi je našla pred spavanje. Ali pošto smo i kumu kupili knjigu videla sam račun tako da je iznenadjenje propalo. Svakako sam se obradovala knjizi jer sam želela da je imam u svojoj biblioteci a nisam nalazila pravi razlog da je kupim (kada sam je već pročitala). Tako da hvala  Gogo,ti si najbolji muž na celom svetu! Dobićeš špagete za uzvrat ;)... E sada,za one koji je nisu čitali imam toplu preporuku da to urade što pre. Radi se o poznatoj glumici i njenim drugaricama. O životu u kome je sve u stilu "Sve što juriš,baš to ti beži". I ako je imala sve što je poželela,stan u senjaku,dete,muža...sve za čime bi drugi žudeli ...ona nije bila srećna i jedva je čekala da pobegne iz tog života.I uspela je u tome. Bila je zadovoljna jer je tu gde je želela da bude u svakom trenutku. Ali falilo joj je ono nešto,onaj neko ko bi bio tu da je zagrli dok joj dete spava. Njena ljubav iz mladjih dana koju je ona ostavila pre mnogo godina u Parizu. Samo sam rekla deo knjige ali nije dovoljno ispričati je nekome. Morate uzeti da pročitate,shvatićete zbog čega kažem da je divna knjiga! Do sledećeg posta,ljubim vas!!!!

1 коментар: