"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

петак, 22. март 2013.

"Dobra žena"

Obožavam Danijelu Stil!!! Samo to mogu reći o njenom načinu pisanja,komuniciranja sa citaocima... Neverovatna je. Dugo sam tražila njene knjige (da kupim),slabo ih ima po knjižarama,i onda je Blic Žena započela akciju svake prve subote u mesecu da se uz novine kupi i knjiga Danijele Stil! Kada mi je mama rekla da je kupila prvu bila sam baš srećna. To je baš ova knjiga. "Dobra žena"ja besceler koji me je oduševio (verovatno ste primetile da me sve knjige odušševe). Radi se o Anabeli Vordington (teško se izgovaraa prezime :) ),devojci koja je rodjena u privilegovanom svetu i raste u glamuru njujorškog visokog društva. Ali ceo život joj se promenio kada je 1912 godine došlo do potonuća Titanika kada je izgubila brata i oca. Da bi smanjila svoju tugu,odnosno da bi manje razmišljala o njoj počela je da volontira u bolnici. Obožavala je svoj posao i potajno je želela da bude lekar. Posle smrti oca i brata u njen i majčin život ulazi Džosaja,prijatelj i saradnik njenog oca,koji se veoma lepo ponaša prema njima i bez koga misle da nebi mogle da prežale ono što im se desilo. Kasnije se Džosaja zaljubljuje u Anabelu,stupaju u brak. Naizgled idiličan brak u njen život unosi josš više tuge i izaziva skandal koji anabela ničim nije zaslužila i žbog kojeg će biti primorana da ode iz Njujorka i ode u ratom zahvaženu Evropu,u Francusku.. Tu devojku su svi sami užasi sustizali. Ali neću vam pričati o njima,pročitajte sami. Knjiga je prelepa. I ostaiće veliki utisak na vas!  Na mene već jeste!!!  Do sledećeg posta :*

Нема коментара:

Постави коментар