"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

петак, 11. јануар 2013.

"My name is Khan"



Nakon sto sam odgledala film "Legenda o ljubavi" moje predrasude o ne-americkim/engleskim filmovima su pale u vodu. Kao i mnoge druge filmove i ovaj mi je preporučila moja sestra. I bila je dosadna dok ga nisam odgledala. Prvo što želim da kažem je da je film jako tužan! Ima divnu pouku! Ovo je indijski bolivudski film snimnjen 2010 godine. Radi se o čoveku,muslimanu,koji boluje od Aspergerovog sindroma (inteligencija mu ne nedostaje,ne pokazuje empatiju,plaši se buke,gužve,žute boje). On je jedan vrlo inteligentan mladic koji nakon smrti svoje majke odlazi u Ameriku kod brata gde upoznaje devojku njegovih snova. Razvedenu,sa detetom. Zaljubljuju se i uzimaju iako je ona indijka a on musliman. Kada se desio napad na kule bliznakinje sve se promenilo. Mali Sem je imao problema u skoli,maltretirali su ga jer je musliman. Nikada nista nije rekao roditeljima. Čak i kada se njegov najbolji drug okrenuo protiv njega. Nakon nekog vremena dodje do svadje i malog ubiju. Majka besna razočarana,skrhana tugom otera KhAna od nje kriveci ga za smrt svog deteta. Khan ne razumejući šta se dešava samo ju je pitao kad da se vrati. . Rekla mu je kada kaze precedniku "Moje ime je Khan,i ja nisam terorista". Tada počinje njegovo putovanje.  Sta sve proalazi,sa čime se sve suočava... Trebali bi da pogledate!




1 коментар: