"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 29. новембар 2012.

"Sedam godina kasnije"


Kao i sve Gijom Musoove knjige i ova ima nešto mistično u sebi ali ne nadrealno. Naravno triler zbog koga ostajete bez daha,čita se u jednom "zalogaju". Meni se svidja Musoov stil pisanja. Uvek ostavi prostora da se čitaltac zamisli šta bi moglo sledeće da se desi.
Nakon burnog razvoda Niki i Sebastijan dobiju starateljstvo nad po jednim detetom. Sebastijan ćerku vrlo strogo vaspitava dok je Niki sinu dala slobodu i svo poverenje. Džeremi nestaje i Niki nema drugo rešenje nego pozove svog bivšeg muža u pomoć. Iako je obećao sebi da je više nikad neće videti u životu ,mora da udruži snage sa njom da bi spasli ono što im je najdragocenije, Kako dani prolaze on sve vise upoznaje sina koga je sve slabije vidjao jer sam to nije hteo. Tek sad shvata koliko je loš otac,sada kada je možda i prekasno. Da li je Džeremi pobegao od kuće? Ili je kidnapovan? Da li se Niki promenila? Da li je Sebastijan prestao da je mrzi? Saznacete naravno jedino ako uzmete i pročitate ovaj jako dobar triler. Sigurna sam da će vam se svideti...

2 коментара:

  1. Ostala mi je još samo ova nova od njega. Pomogao mi je da izguram čitavu godinu, uz njegove knjige vreme taaaako brzo prolazi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. apsolutno se slazem,ja ga prosto obozavam i nadam se da ce uskoro izaci nova...

      Избриши