"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

субота, 17. новембар 2012.

"Beležnica"



Nije prošlo mnogo dana od kako sam pročitala poslednji deo Pedeset nijansi...i ako pod utiskom (ja bez knjige ne mogu da živim) počela sam da čitam Beležnicu. Poznatiju kao The Notebook.. Čini mi se da mi je čitanje postalo sastavni deo života. Da ako ne čitam ceo dan mi je tužan  i tmuran. Potrebne su mi reči koje me vode daleko, malo dalje od surove realnosti i dozvoljavaju da mastam da sam i ja deo neke bajke sa srećnim "krajem". Ja moju jos ispisujem i neki delovi mi se dopadaji neki ne ali to je život!
 Po ovoj knjizi je uradjen istoimeni film. Film ima stvarno mnogo sličnosti sa knjigom,davno sam ga gledala pa se kraja u filmu ne secam. Ovo je priča o jednoj bezvremenoj ljubavi,jakoj i snažnoj...večnoj! Ljubavi o kojoj se priča. Verujem da svako ko je pročitao knjigu poveruje u pravu ljubav.Ovo je vise od ljubavne knjige koju sam pročitala,ovo su same emocije pretočene u reči . Noa je romantičar u duši,pesnik koji ne ume da napiše ni jedan stih ali sama njegova priča je kao pesma. Ali je umetnica ,zaljubljenica u živottvorac Noeve sreće,dve godine mladja od njega koju on naziva lepoticom i njegovim životom. To je dečija nevina ljubav koja iako su bili razdvojeni četrnaest godina nikad nije prestajala i kada su zajedno pisali su jedno drugom pisma koja su me oduševila. Toliko ljubavi iz godine u godinu...to želim i ja!
         " Ne znam kakav bih bio da mi se onog dana nisi vratila.ali siguran sam da bi živeo i umro sa žaljenjem i tugom koje ,na svu sreću,neću doživeti nikad. Volim te, Ali. To sam što jesam zahvaljujući tebi. Ti si svaki razlog,svaka nada i svaki san za kojima sam uvek žudeo i ma šta da nam donese budućnost,svaki dan koji provedemo zajedno predstavlja najlepši dan u mom životu. Uvek ću biti tvoj. I ti ćes.ljubavi,uvek biti moja."- samo deo onoga što je Noa napisao Ali..
Ako napišem ono što je ona njemu napisala mislim da bi odala celu knjigu i ispričala sta se desilo. To ostavljam vama. Pročitajte je,poverovaćete u ljubav za ceo život! Garantujem vam!

Нема коментара:

Постави коментар