"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 12. јануар 2012.

Moji najveci prijatelji..

Kada ne radim onda sam lenja,ali samo sto se tice izlazaka iz kuce i socijalizacije... Moji jedini drugari koje zelim da cujem su likovi iz knjiga . I sve vise uzivam u njima. Toliko divnih knjiga postoje na ovom svetu. Tata se stalno sali samnom da sam toliko citala kada je trebalo mozda bi i doktorirala. Procitala sam ih mnogo. Uglavnom lake literature. Za sada mi se najvise svidja kako pise Gijom Muso... Od prve straanice su zanimljivi detalji i opisi,radnja malo nestvarna. Od svake njegove knjige bi napravila divan film...



Trenutno najdraza njegova knjiga mi je " Zato sto te volim"... neverovatna prica o nestanku petogodisnje devojcice u najpoznatijem trznom centru. Otac je,zbog njenog nestanka napustio majku,posao,prijatelje, i otisao u podzemni svet i narednih pet godina ziveo kao prosjak. Jos uvek veruje da mu je cerkica ziva,i da ce se pojaviti. Spasava svoju zenu od napada nekog lopova i biva ranjen. Izgleda oronuo,kruzi ga neprijatan miris. Od kako je devojcica nestala ziveo je kao beskucnik iako je imao sve ali to mu nista nije znacilo bez nje. Bio je u jako losem stanju ali nije prihvatao pomoc od svoje zene. Posle nekoliko dana,iako je zena ubedjena da je devojcica mrtva,javljaju mu da je ziva i da se pojavila na istom mestu gde je i nestala.
Prica ima neverovatan kraj... necu vam ispricati ali vam predlazem da je procitate. Verujem da ce te biti odusevljeni....




Nakon ove knjige  od decka za novu godinu dobila sam jos jednu divnu Muso-ovu knjigu "Ostani kraj mene" koja me je isto ostavila bez daha... Divna prica o sezdesetogodisnjem hirurgu, Eliotu, koji je izgubio zenu svog zivota pre trideset godina. Ceo svoj vek je krivio sebe za njenu smrt. Bio je jako dobar hirurg,radio je i volonterski posao negde u Africi i tamo je upoznao coveka koji mu je zbog zahvalnosti dao priliku da ispuni svoju najvecu zelju.. Dam opet vidi zenu svog zivota. Spletom okolnosti upoznaje sebe mladjeg trideset godina i zajedno sa sobom se bori protiv sudbine. Divan roman... Morate ga procitati!




A od moje seke za novu dodinu sam dobila takpodje Musoovu knjigu koja nosi naziv "Vrati mi se"... Verujem da se i vama nekda desi da pozelite da vratite vreme u nazad zbog neke greske koje ste ucinili u proslosti... Ova knjiga govori bas o tome. Itan je najpoznatiji psihijatar. Ali je jako usamnjen i tuzan,i shvata da je rizikovao puno da sve izgubi zbog slave. Bio je obican mladic,ali ziveo u nekom drugom svetu. na precas se odlucio da napusti sve,verenicu i  najboljeg druga i da krene da "uradi nesto vazno sa svojim zivotom". Kasnije je postao slavan,bez prijatelja,tada ni zene koju voli...Dobija pozivnicu na vencanje,udaje se njegova najveca i jedina ljubav Selin...  Kasnije  gine. Medjutim dobija priliku da iznova prozivi 48sati da bi nesto uradio drugacije. Knjiga je iz stranice u stranicu sve napetija...Znam da sam dosadna ali procitajte je...necete se pokajati


 Mislim da sam vas dosta smarala o knjigama... JA idem da nastavim da citam... Do sledece knjige...
                                                                                     vasa Sofia

Нема коментара:

Постави коментар