"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 19. јануар 2012.

"Dar"



"Kada bi vam se ispunila zelja za Bozic,kakav bi ste dar pozeleli" pisalo je na poledjini knjige... pocela samm da razmisljam o tome i shvatila sam da ja ne znam sta zelim,ne samo za Bozic nego u opste. Cini mi se da mi se sve zelje ostvaruju pa zbog toga i ne znam sta zelim. Sve u svemu,knjiga je divna.... Pocetak je malo tezak,mogu slobodno reci da je po malo dosadan ali napredovanjem knjige postaje sve zanimljivija i lepsa.
Svakog dana Lu Safern bije bitku sa casovnikom. Zeli da stize na dva mesta u isto vreme. Odradjuje milion poslova. Tezi ka visinama i ako je vec visoko kotiran on zeli jos vise i stalno vise. Zanemaruje porodicu,zanemaruje familiju. Kasni na sva bitna porodicna zbivanja. Kada je kuci sa porodicom uvek je u mislima na nekom drugom mestu. Kada spava,sanja dnevna poslovna dogadjanja i planira sledeci dan koji nikad ne uknjucuje porodicu. Jednog zimskog jutra upoznaje beskucnika Gejba,kome nalazi posao u kurirskoj sluzbi u svojoj firmi. Nije ni znao da to sto je upoznao Gejba mu menja zivot,prioritete.nacin razmisljanja. Kako se Bozic primice on shvata kako mu je porodica sve na svetu i kako ih je sve na tenane razocarao... Da li ima vremena da se iskupi? ...
Na mene je ova prica ostavila snazan utisak. Sve sto imamo u ovom zivotu je vreme...ako ga ne iskoristimo pametno ono prolazi... ne vraca seMoramo dobro razmisliti sta nas cini onim sto jesmo,sta nas cini srecnim i iskoristiti ono vreme koje imamo na najbolji moguci nacin!
Mi necemo imati mogucnosti kao Lu...sta ako bude kasno?!
Procitajte knjigu... Nikog nece ostaviti ravnodusnim!


2 коментара:

  1. Naručivala sam drugarici iz Dablina njene knjige. Naravno, nabavila sam ih sve, samo što su mnoge na engleskom i imaju takvu čar kada se čitaju sa tim originalnim engleskim frazama. Ona je divna, slična je Musou, zbog tih nadrealnih momenata. <3

    ОдговориИзбриши