"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 5. септембар 2013.

"Zaveštanje"

Znam da me nema dugo,i nekako smatram da vam nisam nedostajala. Leto,sunce,more ,planina, bazeni,reke ,jezera... Gde god da ste bili sigurna sam da ste se divno proveli. Da ste skupili energiju za nove radne pobede. Mene moj put tek očekuje, i radujem se njemu verujte mi. A o tome kada se desi! Za ova dva meseca sam pročitala malo knjiga,priznajem. Ali svaku koju sam pročitala vredi pomenuti ovde. 
Pričala sam vam o tome da se svake prve subote u mesecu uz "Blic Ženu" može kupiti i po jedna knjiga od Danijele Stil. Ne propuštam da ih kupujem (odnosno mama mi ih kupi). Shvatila sam da volim Danijelu. Njen način pisanja je prepoznatljiv,uvek piše o velikim ljubavima,porodicama,neizvesnosti života,istoriji... 
Knjiga "Zaveštanje" je prelepa knjiga... Jako se brzo čita i ostavlja lep utisak. Da li ste nekada poželeli da saznate odakle vaša porodica počinje,od koga ste nasledili osobine,crte... ? Ova knjiga me je navela da poželim da saznam ko su moji koreni. Ali naravno to ne ide tako lako kao kod njih. Priča ovog romana se proteže kroz nekoliko vekova povezujući savremenu  spisateljicu Bridžet i smelu mladu Sijuks Indijanku Vačivi. Bridžet je zena koja je zaglavljena u kolotečini zivota i ne razmišlja toliko o budućnosti. Njena mantra je cini se  "jednog dana" . Jednog dana će završiti knjigu o pokretu za prava žena,jednog dana ce Ted i ona ozvaničiti vezu. Jednog dana će ona prestati da igra na sigurno. i Onda se stvarno jednog dana Bridžitin život iz korena promenio. ted ju je ostavio posle dugogodišnje veze,odlazeći za svojom budućnošću,ostala je bez posla kao višak radne snage i ona počinje  da preispituje izbore koje je u životu napravila. ceo život je igrala na sigurno. Njena majka ju je zamolila da joj pomogne oko istraživanja njihovih korena. Pristala je ne misleći da će je to toliko očarati. Dolazi do neverovatnog otkrića da je u rodu sa Valčivi, indijankom Dakota Sijuksa koja je iz velike ravnice stigla do dvora Luja XVI i Marije Antoanete i to u naručju francuskog markiza.Kako je Vačivi prošla toliki put,šta se sa njom sve izdešavalo? Kako se promenio Bridžitin život? Neću vam reći. Jedno sam sigurna ,nećete ovu knjigu ispustiti iz ruke dok god je ne pročitate. Do sledećeg čitanja...ljubim vas!!!

Нема коментара:

Постави коментар