"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

субота, 16. фебруар 2013.

Boginja muzike


Ne znam kako jos uvek nisam pisala o njoj! Kako sam izdrzala da ni rec ne napišem o ovoj predivnoj,neverovatno talentovanoj pevačici. Po pohvalama verovatno vidite da mi je ona omiljena umetnica svih vremena. Njene pesme su toliko lične i emotivne da verujem da ne postoji osoba kojoj se ne bi svidele. Osim sto je pevačica ona je i tekstopisac,a i glumica. Jednom rečju za mene kompletna umetnica.
Njeno puno ime je Alicia Augello Cook odnosno Alicia Keys. Rodjena je 25 januara 1981 godnie. Njen debitantni album "Songs in a Miror"("Fallin", " A Woman's Worth", "Girlfriend"...),koji je izdala 2001 godine, je bio prodat u 12 miliona primeraka širom zemlje. Dobitnica je puno Gremi nagrada... 2003 godine izdala je drugi album poznat pod nazivom " The Dairy of Alicia Keys"( "You don't know my name","If I Ain't got you","Diary","Karma",...) koji je takodje bio uspešan sirom zemlje prodat u osam miliona primeraka. Svaki album joj je bolji od predhodnog. Pravi pesme koje su za sva vremena. 2005 je realizovala svoj prvi live album "Unplugged" i bila je broj 1 u UC-u. Glumila je u mnogim serijama s početkom u "The Cosby Show","Charmed",debitovala u filmu "Smokin' Aces",zatim   " The  Nanny Diaries" , "The Secret Life of Bees" 2007 godine.  je izdala treći album "As I Am"( "No one", 2Like You Will Never See Me Again","Teenage Love Affair","Superwoman", "Thing About Love"...) , Svaki album joj je bio nekako ličniji,opisivao je nju u nekom pogledu. Ili sam bar ja imala takav utisak. 2009 je izdala album "The Element of Fridom"( "The Element Of Fridom", "New York", "Dosen't mean Anything","Unthinkable(I Am Ready),"Try  Sleeping with a broken heart","Distancce And Time",...).U maju 2010 se  verila za  producenta ploca koji se zove Swezz Beatz a svadbu su napravili na jednom Francuskom ostrvu 31 jula 2010. U oktobru je rodila sina Dean-a i tada je snimila pesmu sa Eve koja je nazvana "Speechless" koju je posvetila svom sinu. 2012 godine izdala je po meni najbolji album "Girl on Fire".("Girl on fire", "Brand New Me","Not Even A King", "Limitless", "One thing"...)
Ne mogu da odvojim koja mi se njena pesma najvise svidja. Mislim da su to od onih pesama koje su za sva vremena. Obožavam zvuk klavira i njen glas. Neverovatnu energiju prenosi na publiku. Ljubav prema ljudima,Bogu,muzici,zivotu to je ona. Ljudi koji je prate na twitteru znaju o čemu pričam. Joooj divna jee!!!!






 Ja se izvinjavam zbog rezolucije slika ali stvarno nisam mogla bolje da nadjem...


Нема коментара:

Постави коментар