"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

четвртак, 14. фебруар 2013.

George Ferris- Ferris Whel i dan zaljubljenih!

Dugo me nema,ulenjila sam se. Nešto me uvatila i suša u čitanju,ništa mi ne drži pažnju pa sam malo napravila pauzu. Malo pre sam otvorila google,htela sam da pronadjem seriju da gledam on line i videla divnu animaciju za dan zaljubljenih. Malo po malo nas google obraduje nekom novom animacijom koja se desila na ovaj dan. Sada je to Ferisov točak ili kako kažu panorama. Volim luna parkove ali nikad nisam smela da se vozam na nekom Ferisovom točku,izgleda mi jako stašno. :) Kukavica sam,sta cu...Povodom 154 godina od ferisovog rodjenja i 120 godina  od konstruisanja Ferisovog točka google je stavio ovu preslatku animaciju. Spojio je i dan zaljubljenih pa kada pritisnete ssrce na sredini (na samom googlu) ferisovi točkovi se brzo vrte i pokazu nam zaljubljen animiran par i kako su proveli svoj dan zaljubljenih. 


Čuvena "Panorama", Prva koju je Džordž konstruisao 1893. godine , je imala kapacitet od  2,160. ljudi i prvog dana sajma na kojem je postavljena je prevezla 38 000 ljudi.d
Pre nego što je rasklopljena 1906 godine prevezla je ukupno 2,5 miliona ljudi.

Preslatka animacija zar ne? 



Srećan vam dan zaljubljenih! I neka vam svaki dan takav da slavite ljubav! Volite se!!!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар