"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

среда, 22. август 2012.

Simeonov pecat



Posle sestrine preporuke pozelela sam da dobijem ovu knjigu za rodjendan. I pogodite sta?! Zelja mi se ispunila. Ova super knjiga mi je pala u ruke! Mozda ste culi nesto o njoj a evo i ja cu podeliti moje imaginarno putovanje Hilandarom sa vama. volela bih da posetim ovaj manastir (verovatno zato sto je zabranjen pristup zenama :) ).U knjizi se radi o istrazivanju ko je zapalio manastir Hilandar. Novinar Novak i njegov prijatelj veljko odlaze na najzanimljivije putovanje. Nisu ni svesni sta ce sve otkriti i do cega ce ih dovesti ta njihova saznanja. Opis Hilandara je toliko slikovit da se lako moze zamisliti da ste tamo,da setate  ,Hilandarom koji je :
"carstvo bez krune,drzava bez vojske,zemja bez zena,bogatstvo bez novca,mudrost bez skole.kuhinja bez mesa,molitva bez prestanka,veza sa nebesima bez prekida,slavopoj Hristu bez umora,smrt bez zaljenja"      - nadam se da se Vanja Bulic nece ljutiit sto sam ovaj citat uzela iz knjige. Elem,Novak i Veljko su zapoceli svoju istragu jer su verovali da je pozar u Hilandaru izazvan od strane ljudi a ne da je "Bozija volja" kako su monasi smatrali. Jednostavno se nesto nije poklapalo. I nije im bilo jasno zbog cega bi se to desilo. Dok su bili tamo desilo se jedno ubistvo monaha,koji  je u ruci drzao sulejmanov pecat koji je nestao godinama u nazad.  u burnim dogadjajima tokom Prvog svetskog rata. Nakon tog ubistva dogadjaji pocinju da se nizu neverovatnom brzinom. Novak i Veljko postaju taoci jedne velike afere. Katolicka tajna drustva prete da ugroze hriscanske relikvije. A sta planiraju sa najvrednijom i sta je ona procitajte sami! Imate moju preporuku! 

Нема коментара:

Постави коментар