"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

уторак, 19. јул 2011.

Pozitivno razmišljanje



Ne znam da li ste čitali neke knjige koje imaju veze sa tim?! "Tajna","Moć podsvesti"...Ima ih stvarno puno. Neko bi rekao da su sve to laži, ne i ja! Ja stvarno iskreno verujem da moj život može biti onakav kakvog ga zamišljam i da samo moji strahovi mogu da spreče moj uspeh. Naravno da ne želim najbolji auto na svetu ili vilu na moru ali želim osnovne stvari koje čine život zdravlje,ljubav,sreću. Uvek kažem blago meni i onom ko će da me ženi er me je mama ovako vaspitala :).. Počela sam onako uvod jer naravno imam primer da to stvarno deluje. Posle gledanja dokumentarca bila sam oduševljena i želela iz sve snage da probam da tako radim i da tako živim. Tada sam još studirala,ostala su mi tri najteža ispita koje ljudi daju i po pola godine. Ja sam nacrtala sebe i 2 profesorke i jednog profesora kako mi govore da sam položila ispit. Zakačila sam to na mestu gde uvek mogu da ga ga vidim i pet-deset minuta svaki dan sam gledala u moj crtež i razmišljala o ceom dogadjaju od toga šta me pitaju do ocene koju dobijam. Naravno želela sam samo prolaznu ocenu. Učila sam stvarno mnogo ali i imala sam vremena za sve. Sestra mi se smejala svaki put kada bi videla. Ljudi moji ja sam sva tri ispita položila dan za danom u tom ispitnom roku.
Pogledajte dokumentarac...ja stvarno verujem da postoji nesto gore u svemiru. Od tada samo razmišljam pozitivno,ili se bar trudim. Naravno još puno toga treba da učim. Za sada sam zadovoljna sa svojim životom. Volela bi da budu svi! Verujte mi na reč!






Нема коментара:

Постави коментар