"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

уторак, 26. јул 2011.

"Lovac na zmajeve"





 Znam da verovatno hiljadu blogera je već pisalo o ovoj divnoj knjizi i ja moram da se pridružim hvalisanju. Oduševljena,bez teksta sam. Trenutno mi je jedna od najomiljenijih knjga. Haled Hoseini piše neverovatno.... Kao da sam bila tamo i doživela sve to sa likovima. Moćna  knjiga...  Trk u knjižaru i kupite je. Nikako se nećete pokajati. Ja sigurno nisam!
Radi se o dva dečaka,jednom bogatom i jednom siromašnom,o njihovim životima, o njigovoj zemlji,gresima... Pročitaćete je bez daha.


Нема коментара:

Постави коментар