"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

недеља, 10. новембар 2013.

Liar liar

Kada počne hladno vreme i kiša postajem depresivna. Teško mi je izaći iz kuće,čak i do prodavnice. Taman sam se ponadala da ce nam jesen biti sva u bojama (ako se po jutru dan poznaje) i onda je svanuo ovaj dan. Kiša,mrzim kišu. Nije mi ni malo romantična,naročito ako preti da traje danima.  Tako da ću se ove jeseni prepustiti urnebesno smešnim komedijama. I u tome će mi pomoći neverovatni Džim Keri. Juče sam odgledala presmešan film "Liar Liar". Ne sećam se kada sam se poslednji put toliko smejala. Čak su mi i suze krenule,i to osećanje me je dralo dugo. Radi se o čoveku čiji je sin za rodjendan,kada je dunuo svećice, poželeo da njegov tata bar jedan dan ne slaže apsolutno ništa. Naravno da mu se želja ostvarila. Te face,scene... pa mislim da bi mi bio smešan i da ga gledam svaki dan. Jeste da fje film iz 1997 (to sam iskreno malo pre saznala od muža) ali je za mene nov i preko potreban u ovakvim danima. Odgledajte ga... nećete požaliti...

Нема коментара:

Постави коментар