"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

субота, 22. септембар 2012.

Pedeset nijansi MRAČNIJE




Ne znam ni kako da pocnem sa opisom knjige. Sta da kazem a da ne odam njenu radnju. Mogu reci da je svet totalno opravdano izgubio glavu za ovom knjigom. Ako ste čitali prvi deo verujem da jedva čekate da pročitate drugi. Tako sam se i ja osećala i jedva čekala da se pojavi u našim knjizarama i bukvalno trčeci otišla da je kupim.Sigurna sam da je ovo knjiga koju ću pročitati još bar dva tri puta. :) Knjiga se čita u jednom dahu. Ja moram priznati da sam se jedva uzdržala da je ne pročitam za jedno veče. I sada mi je žao što sam je brzo pročitala. Anastasija i Kristijan su savrsen par koji proživljava mnogo toga,naročito u ovom nastavku. Kroz knjigu se provlači mnogo emocija. Par puta sam plakala,a isto toliko puta se smejala do suza. Bila sam zgrožena nekim stvarima a isto tako i oduševljena .Mislim da ce se svaka zena zaljubiti u Kristijana i zavideti Ani sto posto.:) Pojavljuju se i novi likovi kao sto je Anin šef Džek, Lejla Kristijanova bivša ljubavnica, čuvena gospođa "Robinson" <Elena>...Imam jaku želju da vam ispričam o čemu se radi ali verujem da onda nije to to! Preporučujem je od srca. U ovim hldnim noćima verujem da će vas ova knjiga ugrejati i to na milion načina. Joj ko će dočekati treci deo! 

Нема коментара:

Постави коментар