"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

уторак, 18. октобар 2011.

Blejk Kristina Lajvli



Gledala sam Tracaru i stvarno sam oduševljena Blejkinom ulogom u seriji. Želela sam da saznam nešto više o njoj a i da to podelim sa vama. Evo sta sam saznala...
Rodjena je 25.08.1987 godine što me je skroz iznenadilo jer je moje godiste- tačnije starija sam mesec i pet dana od nje- a izgleda mnogo starije i ozbiljnije od mene.Glumila je u filmu " Sestre po farmerkama"<odličan film preporucujem ga svima>( film je iz 2005 godine,2008e je snimljen drugi deo),zatim u odličnoj komediji "Accepted"... Nakon toga je imala nekoliko manjih uloga... 
Privatno je sušta suprotnost Sereni,išla je u manje luksuznu školu,bila odličan učenik,pevala u horu i bila precednica razreda. Visoka je 155cm. Da ne veruješ! Na meti je tračeva,kao sto je na primer da nije u dobrim odnosima sa njenom najboljom drugaricom u seriji Bler Voldorf (Lejton Mister) medjutim to je Blejk odmah demantovala. Zatim se pisalo da je u vezi sa Penom Bendžlijem ( igra Dena Hamfrija u seriji) posle njihovog zajednickog letovanja u Mexiku. Kaze da kada je u vezi ona je u njoj i srcem i dušom- STOPOSTOTNO sto se ne moze reći za Serenu zar ne? :) Voli da gleda kulinarske emisije i da igra Guitar Hero . Jedna od omiljenih zabava je da pravi 3d karikature  prijatelaj na wii konzoli.. Kaže da joj ni jedan dan u životu nije prosao bez čokolade. Ima kucu koja se zove Peni dobila je ime po liku iz crtanog filma  "The Rescuers"
Meni se njen stil oblačenja jako svidja! Ovo su po meni njene najbolje kombinacije 






izvor google i cosmo i mnogo sto sta... Uzivajte!

Нема коментара:

Постави коментар