"If you are, you breathe. If you breathe, you talk. If you talk, you ask. If you ask, you think. If you think, you search. If you search, you experience. If you experience, you learn. If you learn, you grow. If you grow, you wish. If you wish, you find. If you find, you doubt. If you doubt, you question. If you question, you understand. If you understand, you know. If you know, you want to know more… And if you want to know more, you are alive…"

среда, 10. август 2011.

"Molitva moje majke"



Za rodjendan sam dobila dve iste knjige od dečka i mame. Rešila sam da je zamenim a kada sam usla u knjizaru nisam mogla iz nje da izadjem. Toliko dobrih naslova, toliko dobrih pisaca. Pažnjiu mi je privukao ovaj naslov. Verovatno zato što ju je preporučio Haled Hoseini,autor romana " Lovac na zmajeve" i "Hijadu čudesnih sunaca".Naravno, uzela sam je. Prvo sam pročitala lovca pa sunaca i za kraj sam ostavila ovu. Bila je stvarno kao šlag na torti. Ili ona jagoda na vrhu. Radi se o inteligentnoj devojci ,indo-pakistanskog porekla,koja je zivela buntovnim životom i kršila sva pravila svoje tradicije,skinula sve stege i rešila da postane novinar najbolji na svetu. U svemu se razikuje od svih knjiga koju sam citala na tu temu. Junakinja romana Saida me je oduševila sa svojim personalitijem i žrtvovanjem svega da bi postala nešto što je želela. Suprostavila se svojoj tradiciji i nije se osvtala na to ko će sta pričati o njoj. Želela je da bude velika,mislim da je to uspela.Jak naslov i priča neverovatna. Nemožeš je ispustiti iz ruke. Kada sam je pročitala ostala sam jos bar 10 minuta sa knjigom u rukama. U opšte nisam očekivala takav kraj. Pročitaaj te je,oduševiće vas.
ne mogu da verujem da nisam ni pomenula pisca. Pisala je Nafisa Hadži



Нема коментара:

Постави коментар